Hemma bra

Det blev bra fart direkt efter den långa semestern i februari och de kommande månaderna känns riktigt givande!

Förra veckan ägnade jag nästan uteslutande åt den årliga talarträningen inför Atea Techcamp. Drygt 20 talare drillades retoriskt under 50 minuter vardera. Det går inte att trolla på 50 minuter men det går att ta ett stort kliv i rätt riktning.

Två av mina nyare kunder som jag stärkt samarbetet ytterligare med måste jag passa på att höja här.

Dels är det SATS, där jag vann en större upphandling inom retorikutbildning, i konkurrens med flera andra byråer. Vi är nu i startblocken att sätta innehållet för våren.

Den andra kunden, Conscriptor, jobbar inom IT och sjukvård för att skapa en effektivare och bättre sjukvård, bland annat genom appar för smartphones och läsplattor. En vision som jag gärna är med och stöttar kommunikativt.

Det känns riktigt bra att få fokus på hälsa, frisk- och sjukvård, och det helt enligt 2013 års visionsbild för Sanserif.

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Permalink